昨日のSafewayでの買い物で、P&G eSaverのe-couponが落ちなかったことに関してメールしてみたところ、すぐに返事が返ってきました。
"Thank you for contacting the P&G eSaver Program,
We apologize for any inconvenience you may have experienced with redeeming coupons while using your shopper card.
We appreciate your patience and understanding as we improve our online service; in order to please you, we would like to send you a Customer Service Coupon in the amount that was not redeemed from your P&G eSaver shopper card."
Customer Service Couponの意味がよく分かりませんが、引き落とされるはずだったe-couponの額だけ頂けると解釈しました。
Bountyが$3、Charminが$3、Pampers Extra Protectionが$2なので、合計$8、昨日の合計額も$14.71となります。これは逆に申し訳ないくらいの額です。
皆さんも何か問題があったら、泣き寝入りせずダメ元でカスタマーサービスにメールや電話をしてみるといいですよ。
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